вівторок, 31 січня 2017 р.

      25.01.2017 р. у Сколівській академічній гімназії  відбувся   відкритий урок з фізики в 4(8)-А класі на тему «Електрика. Електричний заряд і електрична взаємодія», який провів Решетняк Віталій Сергійович.
     Під час уроку вчитель використовував мультимедійні засоби. 
     Учні підготували історичну довідку про використання електричних явищ у давнину. Діти мали змогу переглянути відео про досліди, які провели вдома учениці Федорків Б. та Меленчук Я., з демонстрації електричної взаємодії. Вчитель ефективно та пізнавально використав ТЗН для вдосконалення знань учнів з теми. 

      На уроці переважав позитивний настрій.







       31.01.2017 р. у Сколівській академічній гімназії  відбувся  семінар учителів географії, історії та відкритий урок з географії в 2(6)-Б класі на тему «Вітер», який провела Олійник Атена Іванівна.
       Під час уроку вчителька використовувала мультимедійні засоби. Учні виконували цікаві, пізнавальні завдання, ділились досвідом та знаннями, вчились висувати гіпотези. Діти мали змогу переглянути відео утворення торнадо. Виконали практичну роботу.

       Урок промайнув цікаво, тому швидко. Вчитель потурбувалася про те, щоб кожна дитина почувала себе комфортно.







30січня 2017р. у 1(5)-А класі Сколівської академічної гімназії практичним психологом Гуралів М.І. було проведено годину психолога  «Батьки, діти, учителі – шляхи взаємоповаги».
Метою заняття було: сприяти продуктивній співпраці психолога, класного керівника, учнів у  ході навчання у гімназії, формувати позитивний емоційний настрій у дітей, педагогів, розвивати навички взаємоповаги.
Діти виконали такі вправи:  «Скринька сподівань»,  у колі «Я поважаю…, тому що…»,  «Про права», «Про обов’язки».
   Учасники ділилися на «батьків» і «дітей». У кожного листок паперу і ручка. Мета кожної групи – скласти список своїх прав та обов’язків. Потім по черзі називали ці права один одному. Протилежна сторона повинна прийняти це право, чи відхилити.
       Активно учні виконували вправу «Незакінчене речення», продовжуючи думку: поважати — це..., повага до іншого — це ознака..., не поважати — це значить не..., для того, щоб поважати, треба... , у  моїй сім’ї  поважають... , повага в нашій родині — це... , повага дає людині можливість...

       Підсумком стала проведена рефлексія заняття, учні ділилися враженнями та продовжували думку «Я навчився сьогодні…», «Я відчув…» тощо.