Учитель - не просто
професія, це покликання.
«Якщо вчитель має тільки
любов до справи, він буде добрим
учителем.
Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати,він
буде кращим за того вчителя, який
прочитав усі книжки, але не відчуває
любові ні до справи, ні до
учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий
учитель»
(Л.Н.Толстой)
Викладання завжди вважалося дуже складною,
але одночасно поважною діяльністю. Дуже точно про вчителя писав
відомий поет С.Л. Соловейчик:
«Він
актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його
роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування
та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного
натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».
Викладання вимагає повної
самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил, вчитель
зобов’язаний бути дуже тонким психологом, щоб уміти розпізнати найкращі якості
та схильності у свого учня та допомогти їх розкрити. Учитель завжди намагається
знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожен дитина має свій неперевершений
та дивовижний талант від природи, а головна задача вчителя - допомогти
розкритись його здібностям-це основа Нової української школи.
Відмінними
рисами справжнього педагога повинні бути нестримне бажання постійно
розвиватися, самовдосконалюватися, постійно розширювати власний
кругозір, вдосконалюватися та шукати
нових методів викладання. Справжній
вчитель не перестає здобувати нові знання все життя, бо педагогіка – це наука,
яка не стоїть на місці, це постійний рух тільки в перед, у ногу з часом.
Творчий наставник завжди використовує у викладанні сучасні та цікаві методи та
прийоми. Відвідування різноманітних семінарів, курсів та майстер-класів – ще
одна складова цієї професії. З такою метою
на базі Сколівської академічної гімназії 02.11.17року розпочали свою діяльність
курси підвищення кваліфікації для вчителів Сколівського освітнього округу . Навчання проходили змістовно, творчо, під безпосереднім
керівництвом викладачів ЛОППО, у невимушеній атмосфері і залишили море позитиву. Цікавими для
вчителів було проведення ранкових зустрічей та виконання інтерактивних вправ
«Знайомство», де вчителі ділилися досвідом використання інтерактивних
вправ і завдань для реалізації очікуваних результатів..
Кожна дитина шукає у вчителі кращого друга та наставника,
звернувшись до якого, вона може розраховувати на те, що її вислухають,
зрозуміють, сприймуть всі її проблеми та дадуть цінну пораду,а кожен педагог
повинен відкрити перед дитиною двері у
світ знань, вплинути на формування її
життєвої позиції та пріоритетів, закласти ґрунтовні основи його майбутнього.
Як підсумок курсів - тільки позитивні враження і віра в те, що
НУШ твориться сьогодні й зараз нашими спільними зусиллями.