пʼятниця, 15 лютого 2019 р.

«Життєвий капітал» – сучасна ефективна українська версія всесвітньовідомої бізнес-гри Cash Flow. Це веселе навчання фінансової грамотності за допомогою гри з імітацією реальних можливостей, які кожному в житті випадають, проте не кожен їх помічає. Ця гра – це фактично соціально-економічний стимулятор до ефективного управління власними ресурсами, це ще один шлях  учнів до фінансової грамотності. Основна мета гри – покращити модель відносин з грошовим потоком і керувати ним з метою створення сімейного капіталу.
    Гімназисти 10-11 класів мали змогу зіграти в цю гру. За запрошенням  друзів з Підгородецької ЗЗСО учні гімназії 15.02.2019 відвідали с.Пігородці і зіграли в бізнес-гру  «Життєвий капітал».   Після теплого привітання директора  Пігородецької ЗЗСО Прецель Ольги Іванівни та заступника Лавришин Наталії Петрівни учні  розпочали вирішувати важливі фінансові питання з розміщення ресурсів задля власної економічної свободи
   Лавришин Наталія Петрівна виконувала роль тренера і вчила учасників правилам гри.
Під час тренінгу учасники змогли:
  • Усвідомити свої внутрішні бар’єри відносно грошей;
  • Відчути різницю між «щурячими забігами» і фінансовою свободою;
  • Отримати навички керування особистими і сімейними фінансами;
  • Оцінити свої навички вести ділові переговори;
  • Усвідомити свої сильні сторони і як їх використовувати;
  • Швидко оцінювати можливості
Радість,задоволення  і щастя – ось емоції з якими старшокласники поверталися додому.
  Велика вдячність колегам Підгородецької ЗЗСО за запрошення. Ми завжди раді співпраці.












ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ МОЖНА ПЕРЕГЛЯНУТИ ЗА ПОСИЛАННЯ "https://drive.google.com/open?id=0B-_alLQ6yhYxNnQ3dnJUSUZMY1BPbkoycU1PQ3otbzJYcEFN"> https://drive.google.com/open?id=0B-_alLQ6yhYxRS0xck90MXhUY1dtWE9jNkVCdzdMOFEySm93

четвер, 14 лютого 2019 р.

  Без знання основних математичних законів і вміння ними користуватися у сучасному світі стає дуже важко навчатися практично будь-яких професій. З цифрами та операціями з ними мають справу не тільки фінансисти і бухгалтери. Астроном не зможе визначити без таких знань відстань до зірки і найкращий час спостереження за нею, а молекулярний біолог — зрозуміти, як боротися з генною мутацією. Інженер не сконструює робочу систему сигналізації або відеоспостереження, а програміст не знайде підхід до операційної системи. Багато з цих та інших професій без математики просто не існують. Однак не настільки очевидна роль математики в житті людини, наприклад, присвятив себе живопису або літературі. І все ж сліди цариці наук присутні і в гуманітарних знаннях.
Здавалося б, поезія — суцільна романтика і натхнення, ній немає місця аналізу і розрахунку. Однак досить згадати віршовані розміри (ямб, хорей, амфибрахий), як приходить розуміння, що математика і тут доклала свою руку. Ритм, словесний або музичний, також описується і прораховується з застосуванням знань цієї науки. Для письменника або психолога часто такі важливі поняття, як достовірність інформації, одиничний випадок, узагальнення і так далі. Всі вони або безпосередньо є математичними, або будуються на основі закономірностей, розроблених царицею наук, існують завдяки їй та за її правилами.
    Так чи інакше ми використовуємо царицю наук практично в кожен момент часу. Саме тому математики починають навчати досить рано. Вирішуючи прості і складні завдання, дитина не просто вчиться складати, віднімати і множити. Він повільно, з азів осягає пристрій сучасного світу. І мова тут йде не про технічному прогресі або вміння перевіряти здачу в магазині. Математика формує деякі особливості мислення і впливає на ставлення до світу.
  Сьогодні,14.02.19,вчителі математики і інформатики на засіданні методичного об’єднання проаналізували результати досягнень учнів з математики за перший семестр 2018-2019н.р. та шукали шляхи зацікавлення дітей математикою. Заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи Огородник Б.В. провела моніторинг знань учнів і представила його результати . Корчинська Г.Є. поділилася з присутніми досвідом використання на уроках методики « перевернутого класу »і « змішаного навчання»,використання інформаційних платформ для підготовки до ЗНО. Члени методичного  об’єднання поділилися досягненнями учнів на платформі «МійКлас», розглянули результативність в олімпіадах і конкурсах…
   Цього року загальнокомандне  місце з математики і з інформатики-I. Це успіх,але
зупинятися на цьому не можна.

 






понеділок, 11 лютого 2019 р.

   Виробнича діяльність будь-якої підприємницької структури починається з планування. Якщо раніше плани часом були формальними, бо працівники не були зацікавлені в них та й не завжди знали, що там і як планується, то бізнесмен, власник, організатор справи не може бути байдужим до свого підприємства. Він повинен чітко знати сильні і слабкі сторони підприємства (фірми) та вміти спланувати його роботу. У разі нехтування, ігнорування планування його очікує повільна, ділова смерть. Тому кожний бізнесмен повинен складати бізнес-план, який:
– дає можливість визначити життєздатність підприємства (фірми) за умов конкуренції;
– містить орієнтири, відповідно до яких бізнесмен буде діяти на етапі становлення та розвитку підприємства (фірми);
– прогнозує процеси розвитку виробництва;
– конкретизує шляхи досягнення мети і подолання перешкод;
– є важливим інструментом виробничої діяльності підприємства (фірми);
– є фактором, що стимулює інтереси потенційних інвесторів у їх пошуках вкладення коштів на розвиток виробництва.
   Бізнес-план – це  документ, в якому описуються ринкові, виробничі, фінансові, маркетингові, організаційні аспекти реалізації бізнес-ідеї та обґрунтовується доцільність інвестування у новий підприємницький проект або розширення вже існуючого бізнесу.
Як написати бізнес-план?Що потрібно врахувати при його написанні?
   На ці та інші запитання випускники ОНЗ Сколівської академічної гімназії отримали відповідь сьогодні ,11.02.2019року,від начальника відділу активної підтримки безробітних Сколівської районної філії Львівського обласного центру зайнятості  ЛІДІЇ ДИДІВ,яка розповіла гімназистам про:
-чинники необхідності бізнес-плану
         необхідність отримання банківського кредиту
         презентація нової бізнес-ідеї інвесторам
         переконання потенційних покупців бізнесу
         початок нового бізнесу – «Start-Up»
         розширення діючого бізнесу
         адаптація діяльності до ринкових змін
Методики складання бізнес-плану

-про стандарти:
1.Стандарт ЄБРР (EBRD) – особливу увагу приділяють фінансовій стороні проекту.
2.Стандарт ЮНІДО (UNIDO) – в Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку приділяють увагу всім сторонам проекту.
3. Стандарт TACIS – Технічна допомога співдружності Незалежних країн.
4. Стандарт KPMG - міжнародна мережа компаній, котрі надають консалтингові послуги.
 -про структуру бізнес-плану
·        Титульний лист.
·        2. Резюме.
·        3. Опис продукції.
·        4. Дослідження ринку
·        5. План маркетингу.
·        6. План виробництва
·        7. Організаційний план.
·        8. Фінансовий план.
·        9. Оцінка ризиків.
 Це не перша зустріч з представниками Центру зайнятості. Учні  гімназії в 10 класі отримали знання з основ підприємництва і написання бізнес-планів. Сьогодні  випускники отримали завдання написати бізнес-плану до своїх стартапів.

    Дякуємо Сколівській РФ ЛОЦЗ за співпрацю.