середу, 12 лютого 2020 р.






          Більша частина нашого спілкування протікає сьогодні у цифровій площині: складно підрахувати, скільки годин людина проводитьв Інтернеті, на комп’ютерах, але особливо на мобільних пристроях, таких як планшети або смартфони, тому що все частіше ми користуємося мобільними пристроями на ходу, паралельно з іншими справами.Важко повірити, що перші смартфони вийшли на ринок лише кілька років тому. З того часу наше життя швидко і безповоротно змінилося. Про це можна шкодувати або, навпаки, радіти цьому– змінити цей прогрес ми не можемо: нове покоління росте з цими новими можливостями і ми не можемо напевне передбачити, як зміниться світ через кілька років. Цифрова революція з її швидкими темпами невпинно входить в освітній простір.
       Вчителі математики ОНЗ «Сколівська академічна гімназія »постійно навчаються нових технологій і впроваджують їх в практику проведення уроків.






Треба багато вчитися, щоб знати хоч трохи.
Шарль Луї Монтеск’є
Для того, щоб  створити  умови для ефективної щоденної праці будь – якої установи, необхідно, щоб працівники відчували себе «командою» та працювали у колективі з комфортним соціально – психологічним кліматом, зростаючи як творча особистість. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, забезпечення його новими психологічними знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які дозволили б йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог. Відповідь на це запитання намагалися знайти слухачі Школи молодого педагога на черговому засіданні, яке відбулося 12 лютого 2020 року на базі ОНЗ «Сколівська академічна гімназія». У ньому взяли участь вчителі Сколівського ЗЗСО І рівня, Кам’янського ЗЗСО І-ІІ рівня та ОНЗ «Сколівської академічної гімназії».