Знання того , якими речі повинні бути ,
характеризує людину досвідчену ;
знання ж того , як змінити до кращого ,
знання ж того , як змінити до кращого ,
характеризує людину геніальну .
СОКРАТ
Вчителі математики Сколівської академічної
гімназії постійно працюють над вдосконалення
методики проведення уроків через впровадження інтерактивних,інноваційних форм і методів роботи з метою мотивації
навчальної діяльності учнів.
Продуктом
школи є людина, особистість, тому, ми
вважаємо , що основні завдання, які повинен реалізувати вчитель
такі:
створення умов для розвитку та самореалізації учнів;
розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя;виховання для життя
в цивілізованому громадянському суспільстві
створення умов для розвитку та самореалізації учнів;
задоволення запитів та потреб школяра;
засвоєння продуктивних знань, умінь.
Сьогоднішній активний учень - завтрашній активний член суспільства,тому на уроках учні навчаються знаходити вихід з ситуації, котра вимагає виявлення
та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням;
Педагоги допомагають учням оволодіти найбільш продуктивними
методами навчально-пізнавальної діяльності, навчають їх вчитися;привчають гімназистів думати та діяти самостійно. Творче мислення учителі розвивають всебічними
аналізом проблем, пізнавальними задачами які можна розв'язувати кількома способами, часто практикують творчі
завдання;у процесі навчання обов'язково враховують індивідуальні особливості кожного учня,
об'єднують в групи для вдосконалення умінь працювати в команді.
Творчі педагоги-математики ,працюючи
в команді,шукають такі форми методи прийоми навчальної діяльності
гімназистів,які дають дітям максимальні можливості себе реалізувати і відчути
задоволення від отриманих знань. Такий урок відбувся в 9-А класі. Діти
самостійно створили проекти з теми « Прогресії навколо нас».
Групи
теоретиків,істориків,практиків продемонстрували глибину знань і умінь з даної
теми,а творча група вразила присутніх поетичним завершенням уроку і його
підсумком. Керманичем цього уроку була творчий
вчитель математики –Корчинська Галина Євгенівна.