пʼятниця, 6 березня 2020 р.





    6 березня 2020р. учні Кам'янського ЗЗСО І-ІІ рівня філії ОНЗ "Сколівська академічна гімназія" зустрілися із психологом Марією Гуралів. Учні 5 класу працювали над темою "Дружба і товаришування", учні 6 класу вчилися розрізняти емоції, підвищували рівень емоційного інтелекту, учні 9 класу мали змогу проконсультуватися на тему "Тип темпераменту, екстраверт, інтроверт", взяли участь у профорієнтаційній бесіді "Моя майбутня професія".Участь у тренінгах взяла психолог Сколівського інклюзивно - ресурсного центру Ірина Малькович.

середа, 4 березня 2020 р.







Найбільший талант полягає в тому, щоб вміти знаходити мотивацію для власних дій.
   Ми бачимо троянди, але не помічаємо шипів. Ми бачимо успіх, але не підготовку до нього. І ми не бачимо чужих невдач. Ми будемо вражені, дізнавшись, як ретельно готують свою удачу «щасливчики».
                                                                                Бодо Шефер
  З метою формування певного уявлення щодо професій, наочного ознайомлення з їх змістом на робочому місці, гімназисти 10 класів ОНЗ «Сколівська академічна гімназія»відвідали « Ощадбанк» і  мали можливість познайомитися з основними принципами роботи банку, банківськими операціями, побачили, як банк працює “зсередини»
  Хлопці і дівчата  отримали урок фінансової грамотності від керівника  відділення банку Ю.О.Ладанівського та ознайомилися з правилами користування банкоматом, терміналом; ознайомилися з  випадками економічних шахрайств, пов’язаних з банківськими картками, а також отримали корисні поради  про дії у таких випадках.
Під час екскурсії учні познайомилися із основними банківськими професіями: менеджер банківської сфери, касир-операціоніст, спеціаліст з обслуговування клієнтів, отримали інформацію про користування Інтернет-банком Ощад-24, мобільними додатками банку.
  Зі слів учнів, екскурсія була дуже корисною, адже вони отримали багато цікавої інформації.


неділя, 1 березня 2020 р.






«Досягнення успішного результату під час розв’язування задач – зовсім не привілей математики. Усе людське життя – це не що інше, як постійна постановка та бажання досягти успіху під час розв’язування все нових питань та проблем».
Є. Ільєнкова
   Які асоціації у вас викликає слово «урок»?
          У – успіх, Р – радість, О – обдарованість, К – кмітливість.
Чого ми чекаємо від такого уроку?
Звичайно , і успіху, і радісті, і можливісті продемонструвати свою обдарованість і кмітливість.

   Такий урок сьогодні відбувся в ОНЗ «Сколівська академічна гімназія».Гімназисти  9 класу,як злагоджений оркестр,під керівництвом талановитого диригента ,вчителя математики Корчинської Г.Є.,виконували музичний твір під назвою « Арифметична прогресія».Діти демонстрували високий рівень підготовки,наполегливо застосовували свої знання працюючи у різних лабораторіях віртуального науково-дослідницького інституту:теоретичній,історичній,медичній,екологічній,економічній.Червоними нитками  протягом уроку  проходять наскрізні лінії:екологічна безпека і сталий розвиток,громадянська відповідальність,здоров’я і безпека,підприємливість і ініціативність.Урок XXIстоліття-коротка характеристика сьогоднішнього уроку.
  Для того,щоб іти в ногу з новітніми вимогами в освітній галузі ,вчителі повинні постійно навчатися.Як працювати з  тестами,зокрема їх складати,вчила педагогів –математиків сьогодні  Билень О.І.Вона провела майстер-клас  на якому вчителі відчули себе в ролі учнів, виконавши завдання тестів на освітній платформі «На урок»,а також навчилися створювати тести на цій платформі.Дякуємо за плідний математичний  методичний день.