«Досягнення успішного результату під
час розв’язування задач – зовсім не привілей математики. Усе людське життя – це
не що інше, як постійна постановка та бажання досягти успіху під час
розв’язування все нових питань та проблем».
Є. Ільєнкова
Які асоціації у вас викликає слово «урок»?
У – успіх, Р – радість, О –
обдарованість, К – кмітливість.
Чого ми чекаємо
від такого уроку?
Звичайно , і
успіху, і радісті, і можливісті продемонструвати свою обдарованість і
кмітливість.
Такий урок сьогодні відбувся в ОНЗ
«Сколівська академічна гімназія».Гімназисти
9 класу,як злагоджений оркестр,під керівництвом талановитого диригента
,вчителя математики Корчинської Г.Є.,виконували музичний твір під назвою «
Арифметична прогресія».Діти демонстрували високий рівень підготовки,наполегливо
застосовували свої знання працюючи у різних лабораторіях віртуального
науково-дослідницького
інституту:теоретичній,історичній,медичній,екологічній,економічній.Червоними
нитками протягом уроку проходять наскрізні лінії:екологічна безпека
і сталий розвиток,громадянська відповідальність,здоров’я і
безпека,підприємливість і ініціативність.Урок XXIстоліття-коротка характеристика сьогоднішнього уроку.

Для того,щоб іти в ногу з новітніми вимогами
в освітній галузі ,вчителі повинні постійно навчатися.Як працювати з тестами,зокрема їх складати,вчила педагогів
–математиків сьогодні Билень О.І.Вона
провела майстер-клас на якому вчителі
відчули себе в ролі учнів, виконавши завдання тестів на освітній платформі «На
урок»,а також навчилися створювати тести на цій платформі.Дякуємо за плідний
математичний методичний день.