6 березня 2020р. учні Кам'янського ЗЗСО І-ІІ рівня філії ОНЗ
"Сколівська академічна гімназія" зустрілися із психологом Марією
Гуралів. Учні 5 класу працювали над
темою "Дружба і товаришування", учні 6 класу вчилися розрізняти
емоції, підвищували рівень емоційного інтелекту, учні 9 класу мали змогу
проконсультуватися на тему "Тип темпераменту, екстраверт, інтроверт",
взяли участь у профорієнтаційній бесіді "Моя майбутня професія".Участь
у тренінгах взяла психолог Сколівського інклюзивно - ресурсного центру Ірина
Малькович.
пʼятниця, 6 березня 2020 р.
середа, 4 березня 2020 р.
Найбільший талант полягає в тому, щоб вміти знаходити мотивацію
для власних дій.
Ми бачимо троянди, але не помічаємо шипів. Ми бачимо успіх, але
не підготовку до нього. І ми не бачимо чужих невдач. Ми будемо вражені,
дізнавшись, як ретельно готують свою удачу «щасливчики».
Бодо Шефер
З метою формування певного уявлення щодо
професій, наочного ознайомлення з їх змістом на робочому місці, гімназисти
10 класів ОНЗ «Сколівська академічна гімназія»відвідали « Ощадбанк» і мали можливість познайомитися з основними
принципами роботи банку, банківськими операціями, побачили, як банк
працює “зсередини»
Хлопці і дівчата отримали урок фінансової грамотності від керівника відділення
банку Ю.О.Ладанівського
та ознайомилися з правилами
користування банкоматом, терміналом; ознайомилися з випадками економічних шахрайств, пов’язаних
з банківськими картками, а також отримали корисні поради про дії у таких
випадках.
Під час екскурсії учні познайомилися із основними банківськими
професіями: менеджер банківської сфери, касир-операціоніст, спеціаліст з
обслуговування клієнтів, отримали інформацію про користування Інтернет-банком Ощад-24, мобільними додатками банку.
Зі
слів учнів, екскурсія була дуже корисною, адже
вони отримали багато цікавої інформації.
неділя, 1 березня 2020 р.
«Досягнення успішного результату під
час розв’язування задач – зовсім не привілей математики. Усе людське життя – це
не що інше, як постійна постановка та бажання досягти успіху під час
розв’язування все нових питань та проблем».
Є. Ільєнкова
Які асоціації у вас викликає слово «урок»?
У – успіх, Р – радість, О –
обдарованість, К – кмітливість.
Чого ми чекаємо
від такого уроку?
Звичайно , і
успіху, і радісті, і можливісті продемонструвати свою обдарованість і
кмітливість.
Такий урок сьогодні відбувся в ОНЗ
«Сколівська академічна гімназія».Гімназисти
9 класу,як злагоджений оркестр,під керівництвом талановитого диригента
,вчителя математики Корчинської Г.Є.,виконували музичний твір під назвою «
Арифметична прогресія».Діти демонстрували високий рівень підготовки,наполегливо
застосовували свої знання працюючи у різних лабораторіях віртуального
науково-дослідницького
інституту:теоретичній,історичній,медичній,екологічній,економічній.Червоними
нитками протягом уроку проходять наскрізні лінії:екологічна безпека
і сталий розвиток,громадянська відповідальність,здоров’я і
безпека,підприємливість і ініціативність.Урок XXIстоліття-коротка характеристика сьогоднішнього уроку.
Для того,щоб іти в ногу з новітніми вимогами
в освітній галузі ,вчителі повинні постійно навчатися.Як працювати з тестами,зокрема їх складати,вчила педагогів
–математиків сьогодні Билень О.І.Вона
провела майстер-клас на якому вчителі
відчули себе в ролі учнів, виконавши завдання тестів на освітній платформі «На
урок»,а також навчилися створювати тести на цій платформі.Дякуємо за плідний
математичний методичний день.
Підписатися на:
Дописи (Atom)