четвер, 8 березня 2018 р.

        У Сколівській академічній гімназії відбуваються засідання Педагогічної академії на тему « Технології проектування сучасного уроку».
       У рамках цього проекту відбувається плідна робота кафедр,на яких вчителі гімназії спільно моделюють уроки з подальшим проведенням їх.
      6 березня учитель історії Микитенко Олена Олександрівна у 3(7)-Б класі провела урок змодельований учителями кафедри на тему: « Наукові і технічні досягнення . Книгодрукування .»
       Олена Олександрівна вдало акцентувала на значенні винаходів людству середні віки,що слугувало для учнів мотивацією. Учитель допомагала гімназистам через бесіду ,зв’язне висловлювання розвивати критичне мислення ,сприяла виробленню власного погляду на історичні факти.
     Учителем у роботі з класом були використані такі педагогічні технології:пошуково-дослідницька робота,випереджувальні  завдання ,робота в команді,робота з історичним матеріалом,відео презентація.
     Зазначені форми роботи,використані вчителем,сприяли формуванню необхідних ціннісних компетенцій.

      Спільну роботу учителів історії було оцінено як ефективну.









Учитель - не просто професія, це покликання.
         Робота, що пов’язана з викладанням,  завжди вважалася дуже складною, але в той же час поважною діяльністю. Дуже точно про вчителя писав відомий поет С.Л. Соловейчик: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».
 Викладання вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил, вчитель зобов’язаний бути дуже тонким психологом, щоб уміти розпізнати найкращі якості та схильності у свого учня та допомогти їх розкрити. Учитель завжди намагається знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожен дитина має свій неперевершений та дивовижний талант від природи, а головна задача вчителя - допомогти розкритись його здібностям.
Відмінними рисами справжнього педагога повинні бути нестримне бажання постійно саморозвитватися, самовдосконалюватись, неперервне розширення власного кругозору, вдосконалення та пошук нових методів викладання. Справжній вчитель не перестає здобувати нові знання все життя, бо педагогіка – це наука, яка не стоїть на місці, це постійний рух тільки в перед, у ногу з часом. Творчий наставник завжди використовує у викладанні сучасні та цікаві методи та прийоми. Відвідування різноманітних семінарів, курсів та мастер-класів – ще одна складова цієї професії.
 Велике щастя – це коли такий вчитель є у кожній школі. Гордістю Сколівської академічної гімназії є її педагогічний колектив:талановиті вчителі ,які прагнуть самовдосконалюватись. Один із них - Кізима Віра Юліанівна - майстер педагогічної діяльності,творець дитячих душ,провідник гімназистів у складне доросле життя. Віра Юліанівна завжди готова допомогти колегам ,поділитися своїми напрацюваннями. 05.03.2018року у гімназії   талановитий педагог запросила  гостей  у  свою педагогічну  світлицю. Зустріч стала справжнім святом думки,душі і мрії. Проекти,круглі столи, ток - шоу,моделювання ситуацій,міні-театр…. Це тільки маленька частинка того,як Віра Юліанівна втілює в життя мрію кожного вчителя –навчити своїх учнів мислити і аналізувати,робити правильний вибір у такому складному світі.











   Випадкові люди дуже рідко затримуються в цій професії. Не кожна людина може бути вчителем, так як ця професія вимагає колосальної та кропіткої праці, саможертовності, величезного терпіння, любові до дітей та непідкупного інтересу до своєї професії. Тому важко переоцінити заслуги талановитого педагога, який відкриває перед дитиною двері у світ знань, впливає на формування його життєвої позиції та пріоритетів, закладає ґрунтовні основи його майбутнього. Кізима Віра Юліанівна   є вчителем Нової української школи.


вівторок, 6 березня 2018 р.

Ранком 5 березня 1950 року, коли насичена кров’ю Героїв українська земля вітала прихід весни, в непримітному селі Білогорщі, що поблизу Львова, впав командир армії безсмертних Роман Шухевич. Він відійшов до свого Творця на 43 році, віддавши Батьківщині все своє багате, бурхливе й героїчне життя. Того дня воююча Україна втратила одного з найбільших своїх героїв.  Генерал Роман Шухевич говорив: “Такої геройської боротьби взагалі не знає історія людства, в тінь пішли прославлені герої Термопілів. На героїзмі УПА і визвольно-революційного підпілля будуть виховуватися нові українські покоління”.
         Життя й діяльність Головного командира УПА генерал-хорунжого Романа Шухевича – «Тараса Чупринки» – яскравий взірець героїчної боротьби за незалежність України та чудовий приклад для сучасного й майбутніх поколінь
Гімназисти Сколівської академічної гімназії сьогодні ,06.03.2018 року, вшанували пам’ять генерала –хорунжого Романа Шухевича,відвідавши музей у селі Білогорща. Уважно з цікавістю вислухали пізнавальний екскурс в історичне минуле героя,переглянули експозиції музею.
  Новітні герої України -Кіборги. Їх історія це  історія не про війну, а про сучасних героїв, які створюють нашу нову Україну. Незважаючи на різницю у походженні та віці, їх об’єднала одна мета – захистити рідну землю від агресора. Заради спільної перемоги вони готові стояти до кінця, бо за їхніми спинами матері, жінки, діти і ціла Україна!
Діти переглянули у кінотеатрі «Сокіл» фільм «Кіборги» (2017) кримськотатарського режисера Ахтема Сеїтаблаєва ,який вийшов в прокат 7 грудня цього року. Це не видовищний блокбастер, насичений бойовими сценами і дорогими спецефектами. Це історія простих людей, українців, здатних на дивовижний героїзм та самопожертву у найскрутніші хвилини життя. Переглянувши фільм ,учні переосмилили  свою  важливість у житті Батьківщини та її захисті і розвитку.
Висловлюємо вдячність районній держадміністрації за можливість безкоштовно відвідати музей і переглянути фільм.
 




.





неділю, 4 березня 2018 р.

Вивчення іноземної мови - це прекрасна можливість для дітей розширити своє уявлення про світ, дізнатися про життя в інших країнах, познайомитися з багатою культурою різних народів. Володіти іноземною мовою означає розуміти і вміти говорити, читати, писати, слухати і думати по-іншому.
Переваги володіння саме англійською мовою поширюються як на соціальне, так і на професійне життя кожної людини. Адже англійська - мова, якою розмовляють практично в усіх куточках світу. Важливість вивчення англійської в наш час зростає з кожним днем, пов'язано це з високою потребою повсякденного і ділового спілкування з іноземцями. Тому сьогодні вивчення англійської актуально як ніколи раніше.
  Уміння говорити більш ніж двома мовами досить високо цінується в сучасному суспільстві. Тому володіння англійською, однією з найпопулярніших мов, - це здатність, яка гарантовано допоможе вашій дитині підвищити впевненість в собі.
   Більш того, дітям, які можуть спілкуватись іншою мовою, часто легше завести друзів, що безперечно впливає на самооцінку. Адже всім відомо, що значна кількість друзів нерідко допомагає підняти самооцінку людини.
Ні для кого не секрет, що англійська мова є міжнародною мовою, високі знання мови допоможуть вашій дитині в майбутньому вступити до кращих університетів світу.
     Як зацікавити дітей вивчати  англійську мову,як допомогти їм побороти страх говорити ,вести дискусію цією мовою,як змоделювати урок – цікавий і потрібний для учнів?Над цими питання працювали учасники майстер-класу  з англійської мови,який проводила вчитель Сколівської академічної гімназії Масна Богдана Семенівна. Тема майстер-класу - «Толерантність і  сучасний світ». Учасниками зустрічі були вчителі англійської мови Сколівського освітнього округу та гімназисти 10-А класу. Робота відбувалася в групах.На першому етапі запропоновано ситуацію. Учасники її проаналізували і зробили висновок . Між групами відбулася дискусія. Гімназисти вільно розмовляли англійською, вели дискусію навколо проблемного питання . Другий етап майстер- класу-це робота з учителями:презентація досвіду роботи Масної Богдани Семенівни,апробація методів і форм роботи ( робота в групі,аналіз відеоролика,складання висловів з його частин,поєднання різних частин текстів…).
      Всі присутні високо оцінили роботу вчителя і досягнення  учнів.