Без знання основних математичних законів і вміння
ними користуватися у сучасному світі стає дуже важко навчатися практично
будь-яких професій. З цифрами та операціями з ними мають справу не тільки
фінансисти і бухгалтери. Астроном не зможе визначити без таких знань відстань
до зірки і найкращий час спостереження за нею, а молекулярний біолог —
зрозуміти, як боротися з генною мутацією. Інженер не сконструює робочу систему
сигналізації або відеоспостереження, а програміст не знайде підхід до
операційної системи. Багато з цих та інших професій без математики просто не
існують. Однак не
настільки очевидна роль математики в житті людини, наприклад, присвятив себе
живопису або літературі. І все ж сліди цариці наук присутні і в гуманітарних
знаннях.
Здавалося б,
поезія — суцільна романтика і натхнення, ній немає місця аналізу і розрахунку.
Однак досить згадати віршовані розміри (ямб, хорей, амфибрахий), як приходить
розуміння, що математика і тут доклала свою руку. Ритм, словесний або музичний,
також описується і прораховується з застосуванням знань цієї науки. Для
письменника або психолога часто такі важливі поняття, як достовірність
інформації, одиничний випадок, узагальнення і так далі. Всі вони або
безпосередньо є математичними, або будуються на основі закономірностей,
розроблених царицею наук, існують завдяки їй та за її правилами.
Так чи інакше ми
використовуємо царицю наук практично в кожен момент часу. Саме тому математики
починають навчати досить рано. Вирішуючи прості і складні завдання, дитина не
просто вчиться складати, віднімати і множити. Він повільно, з азів осягає
пристрій сучасного світу. І мова тут йде не про технічному прогресі або вміння
перевіряти здачу в магазині. Математика формує деякі особливості мислення і
впливає на ставлення до світу.
Сьогодні,14.02.19,вчителі математики і
інформатики на засіданні методичного об’єднання проаналізували результати досягнень
учнів з математики за перший семестр 2018-2019н.р. та шукали шляхи зацікавлення
дітей математикою. Заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи Огородник
Б.В. провела моніторинг знань учнів і представила його результати . Корчинська Г.Є.
поділилася з присутніми досвідом використання на уроках методики « перевернутого
класу »і « змішаного навчання»,використання інформаційних платформ для підготовки
до ЗНО. Члени методичного об’єднання
поділилися досягненнями учнів на платформі «МійКлас», розглянули результативність
в олімпіадах і конкурсах…
Цього року загальнокомандне місце з математики і з інформатики-I. Це успіх,але
зупинятися на цьому не
можна.
Немає коментарів:
Дописати коментар