четвер, 14 лютого 2019 р.

  Без знання основних математичних законів і вміння ними користуватися у сучасному світі стає дуже важко навчатися практично будь-яких професій. З цифрами та операціями з ними мають справу не тільки фінансисти і бухгалтери. Астроном не зможе визначити без таких знань відстань до зірки і найкращий час спостереження за нею, а молекулярний біолог — зрозуміти, як боротися з генною мутацією. Інженер не сконструює робочу систему сигналізації або відеоспостереження, а програміст не знайде підхід до операційної системи. Багато з цих та інших професій без математики просто не існують. Однак не настільки очевидна роль математики в житті людини, наприклад, присвятив себе живопису або літературі. І все ж сліди цариці наук присутні і в гуманітарних знаннях.
Здавалося б, поезія — суцільна романтика і натхнення, ній немає місця аналізу і розрахунку. Однак досить згадати віршовані розміри (ямб, хорей, амфибрахий), як приходить розуміння, що математика і тут доклала свою руку. Ритм, словесний або музичний, також описується і прораховується з застосуванням знань цієї науки. Для письменника або психолога часто такі важливі поняття, як достовірність інформації, одиничний випадок, узагальнення і так далі. Всі вони або безпосередньо є математичними, або будуються на основі закономірностей, розроблених царицею наук, існують завдяки їй та за її правилами.
    Так чи інакше ми використовуємо царицю наук практично в кожен момент часу. Саме тому математики починають навчати досить рано. Вирішуючи прості і складні завдання, дитина не просто вчиться складати, віднімати і множити. Він повільно, з азів осягає пристрій сучасного світу. І мова тут йде не про технічному прогресі або вміння перевіряти здачу в магазині. Математика формує деякі особливості мислення і впливає на ставлення до світу.
  Сьогодні,14.02.19,вчителі математики і інформатики на засіданні методичного об’єднання проаналізували результати досягнень учнів з математики за перший семестр 2018-2019н.р. та шукали шляхи зацікавлення дітей математикою. Заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи Огородник Б.В. провела моніторинг знань учнів і представила його результати . Корчинська Г.Є. поділилася з присутніми досвідом використання на уроках методики « перевернутого класу »і « змішаного навчання»,використання інформаційних платформ для підготовки до ЗНО. Члени методичного  об’єднання поділилися досягненнями учнів на платформі «МійКлас», розглянули результативність в олімпіадах і конкурсах…
   Цього року загальнокомандне  місце з математики і з інформатики-I. Це успіх,але
зупинятися на цьому не можна.

 






Немає коментарів:

Дописати коментар