середа, 21 березня 2018 р.

             Знання того , якими речі повинні бути ,
                 характеризує людину розумну ;
знання того , які вони насправді ,
 
                характеризує людину досвідчену ;
знання ж того , як змінити до кращого ,
                характеризує людину геніальну .
                                      СОКРАТ
     Вчителі математики Сколівської академічної гімназії постійно працюють над  вдосконалення методики проведення уроків через впровадження інтерактивних,інноваційних  форм і методів роботи з метою мотивації навчальної діяльності учнів.
       Продуктом школи є людина, особистість, тому, ми вважаємо , що основні завдання, які повинен реалізувати вчитель такі:
      створення умов для розвитку та самореалізації учнів;
      задоволення запитів та потреб школяра;засвоєння продуктивних знань, умінь;
      розвиток потреби поповнювати знання протягом усього життя;виховання для життя в цивілізованому громадян­ському суспільстві
      створення умов для розвитку та самореалізації учнів;
      задоволення запитів та потреб школяра;
      засвоєння продуктивних знань, умінь.
        Сьогоднішній активний учень - завтрашній активний член суспільства,тому на уроках  учні навчаються знаходити вихід  з ситуації, котра вимагає виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, та наявним знанням;
Педагоги допомагають  учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчають їх вчитися;привчають  гімназистів думати та діяти самостійно. Творче мислення учителі розвивають всебічними аналізом проблем, пізнавальними задачами які можна розв'язувати кількома спо­собами, часто практикують творчі завдання;у процесі навчання обов'язково враховують індивідуальні особливості кожного учня, об'єднують в групи для вдосконалення умінь працювати в команді.
      Творчі педагоги-математики ,працюючи в команді,шукають такі форми методи прийоми навчальної діяльності гімназистів,які дають дітям максимальні можливості себе реалізувати і відчути задоволення від отриманих знань. Такий урок відбувся в 9-А класі. Діти самостійно створили проекти з теми « Прогресії навколо нас». 
Групи теоретиків,істориків,практиків продемонстрували глибину знань і умінь з даної теми,а творча група вразила присутніх поетичним завершенням уроку і його підсумком. Керманичем цього уроку  була творчий вчитель математики –Корчинська Галина Євгенівна.













Немає коментарів:

Дописати коментар