Все на землі, все треба берегти –
І птаха й звіра, і оту рослину,
Не чванься тим, що цар природи ти –
Бо врешті, ти його частинка.
І птаха й звіра, і оту рослину,
Не чванься тим, що цар природи ти –
Бо врешті, ти його частинка.
Богдан
Лепкий
Чи можна визначити межі добра і зла? Чи
завжди можна вказати причини, що породжують добро і зло? На ці питання, мабуть,
ніколи не буде однозначної відповіді. Можливо, тому їх розглядають у своїх
творах багато різних письменників світу. Серед них — і український митець Євген
Гуцало в оповіданні « Лось».
Ділилися своїми роздумами про добро і зло і гімназисти 5-Б класу
Сколівської академічної гімназії 23.02.18
року на уроці української літератури разом з учителем Кавкою Д.І.Діти переглянули відео ролик за твором Є. Гуцала «Лось»,охарактеризували головних героїв
оповідання ,висловили власні думки про них і про боротьбу добра і зла в сучасному
світі,висловили сподівання , що брати-підберезники розкажуть цю історію жителям
села, і Шпичака буде покарано. Адже не може зло перемогти. Бо тоді скінчиться
життя. Ще один висновок зробили діти : збереження фауни і флори рідного краю
залежить від людини, її совісті. Ставлення людини до природи — це мірило
людської моралі. Справжня любов до рідної землі повинна бути не лише
споглядальною, а й активною, дійовою, спрямованою на захист і примноження
багатства рідного краю. Охороняти ліси, гаї, сади — зелене багатство
нашої країни заклинає нас відомий український письменник Євген Гуцало. Створення
учнями дерева життя- емоційне завершення
уроку.
Григорій Сковорода говорив: «Що може бути
шкідливіше за людину, яка не має доброго серця?». Боротьба добра і зла
продовжується протягом усього існування людства. Потрібно бути послідовними та невідступними в захисті своїх
гуманних переконань,бути милосердними!
Мандри країною української мови
продовжилися на уроці у 8-Б класі .
Ні одна людина у світі не зможе обійтися без
звертань. Що таке риторичне звертання ,які звертання є поширені,а які не
поширені?Як правильно виділяти їх на письмі? Відповідь на ці та
інші запитання шукали гімназисти під керівництвом вчителя української мови і
літератури Безушко В.З.Учні писали вибірковий диктант,працювали в парах(складали
лінгвістичне повідомлення за планом),працювали
з текстом,моделювали мовну ситуацію,використовуючи звертання ,складали діалог
про Міжнародний день рідної мови…В кінцевому результаті діти продемонстрували
успішне засвоєння знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар