неділя, 25 лютого 2018 р.

Все на землі, все треба берегти –
І птаха й звіра, і оту рослину,
Не чванься тим, що цар природи ти –
Бо врешті, ти його частинка.
                                      Богдан Лепкий
  Чи можна визначити межі добра і зла? Чи завжди можна вказати причини, що породжують добро і зло? На ці питання, мабуть, ніколи не буде однозначної від­повіді. Можливо, тому їх розглядають у своїх творах багато різних письменників світу. Серед них — і український митець Євген Гуцало в оповіданні « Лось».
   Ділилися своїми  роздумами  про добро і зло і гімназисти 5-Б класу Сколівської академічної гімназії  23.02.18 року на уроці української літератури разом з учителем Кавкою Д.І.Діти  переглянули відео ролик за твором Є. Гуцала  «Лось»,охарактеризували головних героїв оповідання ,висловили власні думки про них і про боротьбу добра і зла в сучасному світі,висловили сподівання , що брати-підберезники розкажуть цю історію жителям села, і Шпичака буде покарано. Адже не може зло перемогти. Бо тоді скінчиться життя. Ще один висновок зробили діти : збереження фауни і флори рідного краю залежить від людини, її совісті. Ставлення людини до природи — це мірило людської моралі. Справжня любов до рідної землі повинна бути не лише споглядальною, а й активною, дійовою, спрямованою на захист і примноження багатства рідного краю. Охороняти ліси, гаї, сади — зелене багатство нашої країни заклинає нас відомий український письменник Євген Гуцало. Створення  учнями дерева життя- емоційне завершення уроку.
 











   Григорій Сковорода говорив: «Що може бути шкідливіше за людину, яка не має доброго серця?». Боротьба добра і зла продовжується протягом усього існування людства.  Потрібно бути  послідовними та невідступними в захисті своїх гуманних переконань,бути милосердними!
Мандри країною української мови продовжилися на уроці у 8-Б класі .  Ні одна людина у світі не зможе обійтися без звертань. Що таке риторичне звертання ,які звертання є поширені,а які не поширені?Як правильно виділяти їх на письмі? Відповідь на ці  та інші запитання шукали гімназисти під керівництвом вчителя української мови і літератури Безушко В.З.Учні писали вибірковий диктант,працювали в парах(складали лінгвістичне повідомлення  за планом),працювали з текстом,моделювали мовну ситуацію,використовуючи звертання ,складали діалог про Міжнародний день рідної мови…В кінцевому результаті діти продемонстрували успішне засвоєння  знань.


Немає коментарів:

Дописати коментар